Haha xD

Hejsan! :love:

Idag så har det varit en halv konstig dag... När jag var i skolan så kom jag på att vi hade ett so prov som jag knappt hade övat på :/ när våran lärare kom så sa hon att hon ville prata med oss ute på skolgården. alla trodde att det var något allvarligt men hon skulle bara visa oss vart vi skulle stå om det skulle börja brinna. typ en timme efter så gick brandlarmet... -.-' mitt under en so lektion, jag och emma satt då i en lite datorsal på vinden... jag sa till emma att brandlarmet gick men hon hörde det inte för att rummet vi satt i hade inget brandlarm. när vi var ute på skolgården så sa rektorn att vi kunde gå in igen. när vi var unne så började larmet igen och vi fick gå ut när vi kanske hade gått två steg innan för dörren så började larmet igen så vi fick gå ut IGEN! så j*vla irriterande...

Karmizar Jossan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0