Sjuk... :(

Hej :) Jag är jätte ledsen att vi inte har bloggat på LÄNGE... Men nu så kan jag berätta vad som har skett för mig den senaste månaden.

Just nu så sitter jag och lyssnar på spotify på bra musik :love: Imåndags så var jag på lilla sportspegeln med fotbolls laget ( skit kul ;P ). förra veckan så var jag på fottbolls cupå det givk sådär men det var kul. Under dem senaste veckorn så har jag ridit i en annan ridgrupp för den andra krockade med fotbollen... Men det som är lite små läskigt med att rida i den nya gruppen är att alla är typ 16 år! Fast det är ju ganska bra då utveklas man mer ;) I den gruppen så har dem börjat rida Sluta och Öppna och jag hade ingen aning om vad det var innan hon förklarade. När jag inte ridit eller spelat fotboll så har jag varit i skolan eller varit med kompisar.

Hej då!!!! Måste göra läxor :(

// Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0